Sunday 12 November 2017

Ochuko Forex Trading


Simple Price Action og Market Flow Trading System Jeg er her for å tilby en strategi som hvis handlet riktig ville alltid holde deg i høyre side av markedet. Denne strategien er et trend trading system som gir høy sannsynlighet å vinne. Den beste delen av det er at dette systemet er veldig enkelt, og jeg vil gjøre mitt beste for å legge inn diagrammer og videoer i denne tråden for å ytterligere utdype forståelsen av hvordan du bruker den. Nøkkelen til å vinne med dette systemet er konsistens i å anvende trinnvise prosesser som utgjør den involverte metoden. Siden vi alltid kommer til å handle i retning av trenden, er vi sikre på alltid å være på høyre side av markedet. Et interessant faktum om dette unike systemet er at det hjelper deg med å bestemme retningen til trenden som er en av de viktigste faktorene du må vurdere som handelsmann. Manglende evne til å bestemme trenden er en av grunnene til at de fleste handlende ikke er konsekvente i å følge handelssystemet fordi de fleste handler mot markedet. Når du har klart å bestemme retningen til trenden, og du ikke har noen utfordring med det, må du vurdere hva du må bestemme på oppføringen din i ditt arsenal av handelskunnskap. Det er her mange handelsfolk finner forex trading tøff. Å vite hvor du skal plassere handelen din, er veldig viktig, akkurat som å vite hvordan du skal bestemme retningen til trenden, er svært viktig for suksess i en bestemt handel. Hvis du kan lykkes med å mastre dette konseptet med handelsoppføring, så er du på vei til å bli en vellykket handelsmann. En ting du må også ta i betraktning er hvordan du skal håndtere din handel til du til slutt går ut av markedet. Handelsadministrasjon er noe du må vurdere fordi, til du avslutter handelen din, kan du ikke hevde at handelskonfigurasjonen din kommer til å bli en vinner selv når handelen er vellykket i din favør. Årsaken er at dette markedet til slutt kan bevege seg mot deg og slå ditt stoppfall. Det jeg sier med andre ord er det, å vite hvor du skal plassere ditt stoppfall og overskudsmålet ditt saken så mye. Hvis du gjør dette på riktig måte, vil dette markere forskjellen mellom en rekke vinnende handler og en rekke tapende handler. Så hvis du alltid vil være på den vinnende siden av markedet, må du utvikle et system som alltid setter deg i en situasjon hvor du alltid har stor fordel med markedet. Hvis riktig handelsadministrasjon er involvert i handelssystemet ditt, vil du sikkert overvinne utfordringene jeg diskuterte ovenfor, fordi riktig handelsadministrasjon ville sikre at du alltid kutter dine tap og gjør fortjenesten din løpende. Også ditt stopp tap er lite sammenlignet med fortjeneste målet ditt. En av formlene for en vellykket handelsstil er lite tap stort overskudd. Disse tre hovedfaktorene som er Trendbestemmelse, Trade entry og Trade management er alle innregnet i MARKET FLOW trading system. I hvert trinn av live trade set ups ville jeg legge ut, vil jeg beskrive hvordan å bestemme trend retning, handel oppføring og handel ledelse. Dette vil gjøre det mulig for oss å utnytte disse faktorene fullt ut som omtalt i dette vinnende systemet. Trade entry, stop loss og trade management med dette systemet er rett fram. Jo lettere et system, desto bedre er det å bruke det for maksimal profitt. Denne strategien faller helt inn i kategorien enkle systemer som gir maksimal gain. Accurate Trading Strategy For å lykkes i Forex markedet, må man forstå visse faktorer som momentum, trendretning og kanskje reversering. Det er tre hovedindikatorer som gir nøyaktig handelssignal basert på disse faktorene. Jeg er her for å avsløre den hemmelige strategien som vil hjelpe deg med å få vellykkede handler hele tiden. De tre hovedindikatorene er: Parabolisk SARS Awesome Oscillator Accelerator Oscillator Dette systemet kan være populært, men jeg vil gjenta interesse for det. TRADING RULE FOR A SHORT TRADE: Awesome Oscillator Turns Red Accelerator Oscillator Turns Red Den Parabolic SARS er over den nåværende Candle Go Short ved åpningen av neste stearinlys. For en Long Trade Awesome Oscillator Slår Grønn Accelerator Oscillator Slår Grønn Den Parabolic SARS er under nåværende stearinlys gå lenge ved åpningen av neste stearinlys. Dette systemet er kraftig. Omtrent 60-75 nøyaktig. Tidsramme: Utmerket for 1Hr tidsramme Best Trading Pair GBPUSD og EURUSD. Se på bildet nedenfor for bedre forståelse. Jeg vil sende mine signaler her for at alle skal se hvor effektivt dette systemet er. Nøyaktig handelsstrategi med høy sannsynlighet vinnerforhold. Last ned GRATIS på fxmiraclewinningpips. html Yahoo Messenger ID: forexrescue Sist endret av ochuko 04-22-2011 klokka 06:58. Årsak: Legg til 04-22-2011, 04:23 PM Medlem siden: Mar 2010 nice system ochuko. Hvor mange pips du tar i en handel Eller har du utgangsstrategien for dette 04-22-2011, 05:03 PM Ble medlem: Feb 2007 et gjennomsnitt på 50-100pips. Utgangsstrategi er når du får motsatte signaler som førte til at du kom inn på markedet. Nøyaktig handelsstrategi med høy sannsynlighet vinnerforhold. Last ned GRATIS på fxmiraclewinningpips. html Yahoo Messenger ID: forexrescue 04-22-2011, 07:11 PM Medlem siden: Feb 2007 Kan du laste opp systemet pls Jeg har lastet opp systemet for enkel forståelse. Nøyaktig handelsstrategi med høy sannsynlighet vinnerforhold. Last ned GRATIS på fxmiraclewinningpips. html Yahoo Messenger ID: forexrescue 04-24-2011, 04:39 AM Medlem siden: Oct 2009 veldig interessant. AO og AC er gode indikatorer. Jeg deler indikator som viser et tegn hvis AC og AO i samme retning. kanskje nyttig. det er alltid en enkel måte. så hold det enkelt. Trading Enkel for gratis .. 04-24-2011, 05:40 AM Medlem siden: Apr 2011 soo. wheres the template 04-24-2011, 07:20 Medlem siden: Jun 2010 Ja, jeg er enig i at det er noe nøyaktig. men det viser seg å være mindre effektivt i sidelengs markedet. Det er tydelig fra bildet lagt inn av ochuko i første innlegget av denne tråden. Sist redigert av saivenkat 04-24-2011 kl 07:33. Årsak: lagt til bilde 04-24-2011, 10:46 Medlem siden: okt 2009 for å unngå sidelengs marked, indikator damiani volatmeter kan være nyttig. det er alltid en enkel måte. så hold det enkelt. Trading Enkel for gratis .. 04-30-2011, 07:43 PM Medlem siden: Apr 2008 Jeg sjekket nesten 30 handler for EURUSD på H1 og resultatet var bra. - Jeg ønsket å vite om du flytter stoppstoppet ditt til å bryte selv - Hvor lenge bruker du denne strategien? Hvis det er mulig, kan du vær så snill, skriv inn handler dine de siste ukene 05-05-2011, 10:55 AM Medlem siden : Mai 2011 Selv om det er lignende system, er denne tråden ment å vekke interesse for å handle det. Folk ville tjene penger hvis de følger dette systemet nøye. Enkel pris ActionHarmonisk mønsterhandel Enkel pris ActionHarmonisk mønsterhandel For å lykkes som en forex-aktør, trenger du den riktige kombinasjonen av strategi og verktøy for nøyaktig å bestemme markedsretning og handel i henhold til dette. Bevæpnet med den riktige handelsstrategien og verktøyene, er den neste tingen du trenger å utvikle, tillit til å alltid ta en handel når en mulighet overflater. Det som ofte demoraliserer mest spirende handel er manglende evne til å vite nøyaktig hvor markedet er på vei, dette er grunnårsaken til tap av tillit. Når en næringsdrivende har mistet tilliten til sitt handelssystem, følger han ikke lenger sine handelsregler, og dette fører uunngåelig til å ringe margin på sin handelskonto. En av nøklene til å vinne som handelsmann er å utvikle et handelssystem og forblir konsekvent i å følge handelsreglene hver dag. Å gjøre dette vil bygge tillit til evnen til å ta det neste handelen med å vite at handlingen er basert på erfaring. Basert på mine år med handel med valutamarkedet, har jeg kommet for å oppdage at PRIS er den beste indikatoren og å utvikle systemet rundt PRICE ACTION vil hjelpe deg med å oppnå konsekvent vinnende. I dag bruker så mange handelsmenn Pris å vite før hånden hvor de skal plassere sine handler og også deres utgang. Når du går med i båndvognen til handelsmenn ved å bruke prishandling for å analysere markedet, vil du være glad expecially hvis du gjør det riktig. I denne tråden vil jeg dele min prishandlingshandelssystem og verktøyene jeg bruker for å bestemme markedsutvikling, retracement og vendepunkter. En av de strategiene jeg også bruker til å handle forexmarkedet, er å bruke det harmoniske mønsteret. En kombinasjon av harmoniske mønstre og pris handling gir høy suksess. Jeg vil demonstrere alle disse i løpet av denne tråden. Jeg vil ta meg tid til å forklare min handel sett opp, forklare hvor jeg ville plassere min handler. Hvis du følger konsekvent denne tråden, lærer du mye om prishandling og harmoniske mønstre. Jeg gjør mine handelsanalyser enkelt og nøyaktig ved hjelp av et sett av handelsverktøy basert på prishandling og harmonisk mønster. Disse verktøyene ble utviklet basert på ren pris handling og korrekte harmoniske mønstre. Med disse verktøyene, vil du være i stand til å handle markedet med letthet. Disse verktøyene gjør at du kan skanne flere par og velge bare par med høy sannsynlighet satt opp. Før jeg fortsetter å diskutere mer om denne artikkelen, la meg ta meg tid til å beskrive Forex trading indikatoren jeg tilbyr her: Multi-Candle Stick Mønster indikator: Dette skanner all tidsramme og genererer varsler basert på stearinlys pris pris handling satt opp. For eksempel, hvis du handler på et 1 timers diagram, og det er en stearinlysformasjon på Daglig tidsramme, vil du få et øyeblikkelig varsel om 1 time tidsramme. Multi-Support and Resistance Line: Denne indikatoren trekker bare kun gyldige støtte - og motstandslinjer over alle tidsrammer. Multi Trendlines: Denne indikatoren trekker Trendlines over alle tidsrammer, akkurat som multi supportresistanceindikatoren. Forex Rescue Harmonics: Dette bidrar til å trekke gyldige harmoniske mønstre med høyt potensial. Jeg vil tilby min handel satt opp gratis her og kanskje resultater som følge av oppsettene som er lagt ut. Hensikten med å gjøre dette er å utdanne deg om hvordan du søker prishandling og harmoniske mønstre effektivt for å handle forexmarkedet. Hvis du ønsker å få våre live trade set ups levert til deg via e-post, kan du klikke HER for å abonnere. I en begrenset periode vil jeg gi ut en GRATIS 14-dagers lisens til alle mine kraftige handelsverktøy, etter at hvis du er interessert i livstidsversjonen og får tilgang til mitt live trading forum, kan du fortsette å plassere en ordre. Hvis du bruker dem for denne begrensede perioden, vil du være overbevist om at dette er alt du trenger for å utmerke seg som en forex-handelsmann. Handlingspris handling og harmoniske mønstre ville være så enkelt. Målet mitt er å gjøre det enklere, slik at utviklingen av tillit vil føre til fremgang. Vær oppmerksom på at kun alvorlige handlende er nødt til å bidra og dra nytte av dette gratis lisensen. Du kan laste ned indikatoren med en gang. Etter nedlasting følger du installasjonsinstruksjonen i videoen. Koblingen til videoen er inneholdt i zip-filen. ochuko: På EURUSD H4-kartet ser prisen ut til å hoppe og går nordover etter å ha rørt et daglig støtteområde på 1.3500. Det som gjør dette oppsettet verdig å merke seg er at støttesonen er et psykologisk rundeummer kombinert med dannelsen av en lang tailed pinbar som åpenbart ser bullish og et tegn på utmattelse. Jeg tror ikke at EURUSD vil nå 1.36ish priser helst snart.

No comments:

Post a Comment