Thursday 2 November 2017

Xforex Vurderinger India


xforex - Big Scammers La meg veilede deg med min erfaring. Det er forferdelig, ja det er forferdelig. Først og fremst når de ber deg om å sette inn penger og åpne en konto, forteller de deg aldri at du må bevise din ID og sende dem alle dokumenter, selv din bankkort skanne kopi signert godt, det høres ut som de vil at du skal overlevere dem selv fordi dokumentene de ber om tilbaketrekking er din komplette ID, vel jeg legger 100 USD og nå sender dem mine Dokumenter og venter på tilbakebetaling så jeg kan lukke denne kontoen. En ting er riktig de ringer deg hver dag og suger blodet ditt og tygge hjernen din :) Alt i alt var ikke min gode erfaring, jeg likte ikke omdømmet til selskapet i stedet for herlighet, det er populært som en svindel og høres også bra for deres markedsføring :), så jeg vil gi dem vurdering svindel. De nekter bare å returnere pengene mine. Denne megleren er scammer aldri tillate oss å tjene penger ofte min handel var i fortjeneste, men de tillater aldri å lukke handelen. Jeg har jobbet med dem i 6 måneder, men fikk ikke mye fortjeneste. De har veldig dårlig server støttet ikke handel når jeg forlater min handel det sen. Denne megleren er scammer aldri tillate oss å tjene penger ofte min handel var i fortjeneste, men de tillater aldri å lukke handelen. Jeg har jobbet med dem i 6 måneder, men fikk ikke mye fortjeneste. De har veldig dårlig server støttet ikke handel når jeg avslutter handelen min, det sender melding via webkonto feil informasjon for å selge forsterker, slik at vi kan miste pengene våre. Da jeg kom med dem, antok jeg å få bonus som de aldri ga. De gjorde falsk løfteansvarlig alltid misguide kunde og tilbaketrekking ikke skjedde. Når jeg reiste for tilbaketrekningsforespørsel tok de 4-5 dager for hver tilbaketrekking. Ikke stol på denne megleren, snyte med klienten, pass opp for denne svindleren. Se flere Scam-advarsel Jeg skal sende saken mot dette selskapet xtrade på grunn av uaktsomhet om å gi fullstendig informasjon og trening før jeg begynte å handle. Jeg deponerte litt penger og på grunn av informasjonen mistet jeg alle pengene mine i handel. Jeg vil gjenopprette pengene jeg mistet i handel. Plea. Svindelvarsel Jeg skal filsaken mot dette firmaet xtrade på grunn av uaktsomhet om å gi fullstendig informasjon og trening før jeg begynte å handle. Jeg deponerte litt penger og på grunn av informasjonen mistet jeg alle pengene mine i handel. Jeg vil gjenopprette pengene jeg mistet i handel. Vennligst hjelp. Se mer Jeg har allerede latt opp hele scam-historien om XForex på hele forumet, og jeg lover at jeg vil spre det mer med mindre jeg mottar pengene mine tilbake. Noen gutter har truet meg for å fjerne innlegget, men jeg lover at jeg ikke vil gjøre det som jeg også har det fullstendige beviset på svindel som har blitt gjort. Jeg har allerede latt opp hele scam-historien om XForex på hele forumet, og jeg lover at jeg vil spre det mer med mindre jeg mottar pengene mine tilbake. Noen gutter har truet meg med å fjerne innlegget, men jeg lover at jeg ikke vil gjøre det, da jeg også har det fullstendige bevis på svindel som har blitt gjort for meg. Dette er alt jeg kan si fra nå, og jeg håper jeg mottok rettferdigheten fra dette forumet. Se mer xforex er en svindel megler. De har gjort svindel i markedet siden 7 år nå. Jeg har lagt ut hele historien om svindel på andre nettsteder. Jeg vil prøve å legge inn det samme på dette forumet snart. Vær forsiktig og aldri investere pengene dine i dette markedet som administreres av xforex. co. xforex er en svindel megler. De har gjort svindel i markedet siden 7 år nå. Jeg har lagt ut hele historien om svindel på andre nettsteder. Jeg vil prøve å legge inn det samme på dette forumet snart. Vær forsiktig og aldri investere pengene dine i dette markedet som administreres av xforex. De er ikke en god megler. De vet bare å ta innskuddet fra handelsmannen og deretter ignorere ham. Dette er hva de har gjort. Se mer Jeg gjorde en overføring til XForex-kontoen, og håpet at jeg vil tjene godt fortjeneste ved handel, men det var nesten 8 dager siden overført meg og pengene ikke dukket opp på kontoen min. Jeg har prøvd å email dem mye og spørre dem om problemet de er svært uhøflige på å svare meg selv og ikke g. Jeg foretok en overføring til XForex-kontoen og håpet at jeg vil tjene godt fortjeneste ved handel, men det var nesten 8 dager siden overført meg og pengene ikke ble vist på kontoen min. Jeg har prøvd å email dem mye og spørre dem om problemet de er svært uhøflige på å svare meg selv og ikke får mine egne penger tilbake til meg. Ingen tvil om hvorfor de er oppført som hele tiden svindlere. Se mer Hei alle Traders. Jeg er fra Malaysia. Jeg laget en handelskonto med xforex og deponert rundt 400 med dem. Men jeg ser mange vurderinger om xforex åpnet en konto fra xforex og legger inn en sum på 400usd i den. Og etter at jeg åpnet kontoen, gikk jeg for å gjøre litt forskning om. Hei alle Traders. Jeg er fra Malaysia. Jeg laget en handelskonto med xforex og deponert rundt 400 med dem. Men jeg ser mange vurderinger om xforex åpnet en konto fra xforex og legger inn en sum på 400usd i den. Og etter at jeg åpnet kontoen, gikk jeg for å gjøre noen undersøkelser om denne megleren, og det jeg fant ut er at mange sier at dette xforex er en svindler. Akkurat nå er jeg veldig nervøs for pengene mine. Er det sikkert med dem Egentlig så langt har jeg ikke sett noen form for problem med dem. Se mer Jeg ringte fra Singapore av en person ved navn Gilbert fra Xforex, og jeg startet en demo-konto med dem. Ho (salgsrepresentant) da fortalte han meg at noen andre skulle ringe meg for å forklare meg om Xforex, da denne fyren Samuel Tan ringte meg fra Filippinene, forklarte han meg om X. Jeg ringte fra Singapore av en person som heter Gilbert fra Xforex og jeg startet en demo konto med dem. Ho (salgsrepresentant) da fortalte han meg at noen andre skulle ringe meg for å forklare meg om Xforex, da denne fyren Samuel Tan ringte meg fra Filippinene, forklarte han meg om Xforex og fortalte meg å bruke demo-kontoen for å lære mer om handel på Forex, da sa han at jeg skulle deponere 1000 som vil gjøre det mulig for meg å bli trent av en av sine ansatte, jeg betalte ikke dette beløpet fordi jeg ikke er sikker på om jeg vil gjøre dette, men da jeg sjekket Citibank Kredittkort Jeg innså at de trukket 100, og det ble vist i kontoutskriften (XFOREX442030516305 LIMASSOL CY FOREIGN AMOUNT USDOLLAR 100,00 den 9. oktober), jeg vet ikke hvorfor de trukket dette beløpet selv om jeg ikke handler ennå. Er de en haug med Robbers og Frs View More La meg veilede deg med min erfaring. Det er forferdelig, ja det er forferdelig. Først og fremst når de ber deg om å sette inn penger og åpne en konto, forteller de deg aldri at du må bevise din ID og sende dem alle dokumenter, selv om ditt bankkort skanne kopi signert godt, det høres ut som livet. La meg veilede deg med min erfaring. Det er forferdelig, ja det er forferdelig. Først og fremst når de ber deg om å sette inn penger og åpne en konto, forteller de deg aldri at du må bevise din ID og sende dem alle dokumenter, selv din bankkort skanne kopi signert godt, det høres ut som de vil at du skal overlevere dem selv fordi dokumentene de ber om tilbaketrekking er din komplette ID, vel jeg legger 100 USD og nå sender dem mine Dokumenter og venter på tilbakebetaling så jeg kan lukke denne kontoen. En ting er riktig de ringer deg hver dag og suger blodet ditt og tygge hjernen din :) Alt i alt var ikke min gode erfaring, jeg likte ikke omdømmet til selskapet i stedet for herlighet, det er populært som en svindel og høres også bra for deres markedsføring :), så jeg vil gi dem vurdering svindel. De nekter bare å returnere pengene mine. Se mer Xforex er bedrageri, Agent Mark fra Kypros ba meg om å pumpe penger flere ganger. For oppgradering til premium ac med innskudd på 1000 lovet å gi 500 Bonus. Men aldri fortalt meg at det vil være tilgjengelig bare etter handel med 5 millioner ampere oppnå fortjeneste på 500 selv om jeg spurte så mange ganger. Xforex er bedriftsselskap, Agent Mark fra Kypros ba meg om å pumpe penger flere ganger. For oppgradering til premium ac med innskudd på 1000 lovet å gi 500 Bonus. Men aldri fortalt meg at det vil være tilgjengelig bare etter handel med 5 millioner ampere oppnå fortjeneste på 500 selv om jeg spurte så mange ganger for å klargjøre om tilbaketrekningspolitikken. Mark fortalte opprinnelig handel har 3 pip sprednings forsterker etter oppgradering til premium ac det vil være 1 pip. Men det var 5 pip for normal så vel som premium ac. Then ny premier ac manager Ali Zakir overbevist amp forstått for å få bonusen i 3 dager amp så jeg kan trekke meg 1000. Men han med vilje ba meg om å gjøre handelen som fører til tap på 800 innen 5 minutter. Deretter vendte han seg aldri tilbake. Ingen svar på mine e-post, ingen svar på å ringe. Xforex servicesenter har ennå ikke tatt noen tiltak for denne saken, ikke vendt tilbake. Er det noen styringsmyndighet for Forex-bransjer å registrere en klage mot et slikt bedragerisk selskapsforkriminalvare. Selskapet bør ta skikkelig handling, og returner pengene mine så snart som mulig. Se merRatingFX: Uavhengig vurdering av Forex meglere Siste kommentarer: Jeg handler for tiden Standard konto hos SuperForex og gjør mitt fond 1250 innen seks måneder. Jeg tror SuperForex er det beste for nyhetshandel og scalper. I markedet gir de bare muligheten 2 pips faste spreads på EURUSD. SuperForex ga det rette signalet av sine eksperter på deres nettside som gir meg fortjeneste for å ta avgjørelser innføring og lukke posisjonen en ordre. Jeg har mye å trekke tilbake med Neteller. uttaket som ble behandlet var raskt innen 24 timer. Men fra min erfaring SuperFore ikke dårlig. ForexMart er beste megler jeg noensinne har kommet over. I utgangspunktet bruker jeg VPS hosting for å handle med min egen EA. Før ForexMart brukte jeg andre meglere VPS hosting og jeg fant at min EA henrettet bestillinger veldig raskt i ForexMart VPS hosting. Det tar 1ms for en gjennomsnittlig rekkefølge fra mitt innlevering for å være live på serveren. Jeg liker også deres tilknyttede programmer. Jeg fikk 250 rabatter i februar 2017. Som handelsmann er eventuelle ekstra kontantfordeler utmerket for meg. Til tross for det, er ForexMart en ny megler de gjør veldig bra. Jeg handler med i 3 måneder. De tilbyr gode bonusprogram. Men jeg hadde problemer med forrige måned siden med betalingssystem, og det tok meg lang tid å trekke pengene mine, og deres kundeservice var veldig lat for å løse problemet. I noen par sprer ikke spredningen deres, men i EURUSD er det bare 1 pip i løpet av trading time. Så, ifølge min erfaring, anbefaler jeg ikke denne megleren. Interaktiv megler er min nåværende favoritt megler siden 2 år siden, og de er fortsatt min favoritt. Deres tjenester virkelig møtes med min handelsaktivitet og deres spredning også ved hjelp av ECN megler så lavt fra 1 pips på EURUSD. Interaktiv megler har gitt mye mer informasjon om forex på deres nettside, og det er som om de har et bibliotek for nybegynnere å studere om forex trading. Jeg slags person som lærer gjennom video, og de tilbyr også webinar for studieformål. De har også Traders University som samler all informasjon om trading forex for deres klient. Deres TWS-plattform er også stabil for bruk og utførelsen også rask nok for meg. Innskudd og uttakstransaksjonen er også rask og jeg bruker banktråd for betalingsmåte. Så langt kan jeg vinne konsekvent 10-20 prosent (100-200 USD) per måned, og de godtar at jeg trekker seg raskt innen 1 dag, jeg kan få pengene mine på bankkonto. Etter handel for mer enn 1 år med Corsa kan jeg anbefale megleren som ærlig og med god kvalitet. Jeg har to kontoer med megleren og jeg fikk bonusen 100 for hver konto. Jeg har deponert ved første 1000 via Qiwi Wallet og jeg begynte å handle med en gang. I begynnelsen var jeg ikke wining fordi jeg fortsatt lærte, men etter min første måned begynte jeg å ha fortjeneste. Mine daglige handler er på valutapar som USDCAD, USDJPY, USDCHF, USDGBP og på Gold. På ett år har jeg mer enn 25000 kroner. Noen av pengene jeg trekker ut, jeg holder på kontoen, kunne handle et større volum av gangen. Jeg hadde ikke problemer med plattformen som fungerer med rask utførelse av handler, og støtteteamet er høflig og nyttig. Jeg fant New Forex i desember 2016, og nettopp åpnet standardkonto med innskudd på en 250. For meg har jeg ikke mye problemer med dem, og jeg er fortsatt ny til denne megleren. Men det jeg kan dele er om handelsplattformen virker enkelt, lett for meg å utføre ordrer. Den beste delen også, jeg kan handle på mine ønskede par EURUSD med lavest spredning 2 poeng. I dette øyeblikket trenger jeg fortsatt å utforske mer om trading forex og ønsker at kontoen min vil fortsette å vokse suksess. Takk Ny Forex. Personlig foretrekker jeg ikke å handle med ikke-regulerte offshore meglere. Jeg stoler ikke bare på dem som betaler meg min fortjeneste. Så langt, testing med xTrade går bra, ingen problemer og teknisk støtte er ganske nyttig. Deponering var rask, la oss se senere hvordan ville uttakene være. Jeg var irritert med Divisa Capital, de ville ikke fikse sine forbindelser, selv om forbindelsen er veldig dårlig. Forbindelsen krasjer ofte, det var konstant re-sitater som ødelegger mine handelsstrategier. Noen av mine innskudd ble forsinket, noe som førte til at jeg fikk stor potensiell fortjeneste. Jeg er forvirret på hva jeg skal gjøre, om jeg skal handle med dem, eller skal jeg erstatte dem med de andre meglerne. Instaforex er en god megler som du virkelig kan handle i forex. Jeg har handlet med Instaforex siden 2012, og jeg har vært fornøyd med sine tjenester. De tilbyr bonuskampanje og konkurranser. Mitt innskudd og uttak er alltid så fort. Jeg overfører penger fra kontoen min til en annen person ved bruk av Instawallet. Jeg bruker ofte Forexcopy-systemet til å kopiere handler med vellykkede handler, som jeg bare betalte lav provisjon, og gjorde store fortjenester uten innskuddsbonus. I tillegg er sprekker stramt og innskuddene deres er veldig raske. Det tok dem mindre enn 15 minutter å sette inn et innskudd på kontoen min. Jeg håper de vil fortsette å holde god god service i fremtiden. Alt i alt er Instaforex helt den beste megleren jeg har jobbet med. Etter min mening er ForexMart en god og pålitelig megler i min handels karriere med 6 år. Dermed har jeg handlet med mange meglere, og noen meglere ga meg hardt i handel. I fjor ble jeg henvist til ForexMart av min venn, og da åpnet jeg kontoen med denne megleren. Åpning og finansiering var glatt. I forrige uke gjorde jeg et tilbaketrekkingsresultat 850, og det tok meg 3 timer å få penger. Det er så raskt, og det har ikke noe problem med å overføre. I tillegg er kundeservice fantastisk og gjennomsnittlig spredning synes å være rundt 0,5 pips for EURUSD, noe som er veldig bra. Jeg har nesten ingen store problemer med denne megleren, så hittil har mitt fond vært over 950. Live chat er bra, fordi de besvarte alle mine spørsmål hvor jeg ringte dem. Generelt vil jeg følge med ForexMart, og jeg anbefaler denne megleren til alle handelsmenn. Tror du på megler å åpne en konto med Er du opptatt av mulige risikoer for valutahandling Ønsker du å teste ekspertrådgivere uten å miste egenkapital Alle disse problemene løses enkelt ved å velge en pålitelig megler som vil tilfredsstille dine krav. En uavhengig vurdering av forex meglere vil hjelpe deg med å finne et pålitelig selskap. Vurderinger på ratingfx vil hjelpe deg med å finne ut hvordan effektiv handel med ulike meglere er. Vurderingen av meglerfirmaer i Russland og andre land ble utviklet for å lette søket etter en perfekt megler for deg blant mange forskjellige selskaper. I dag er spørsmålet om å velge megler spesielt relevant. Dagens marked for handelstjenester er stort, og du må nøye sammenligne meglere med viktige parametere. Hundrevis av forex meglere konkurrerer om potensielle kunder som tilbyr up-to-date teknologi, forbedrede tjenester og mange andre muligheter og fordeler. Når du blir kjent med de viktigste aspektene som gjenspeiler en megleres pålitelighet, vil du kunne gjøre de ti beste meglerne du er klar til å jobbe med. Disse aspektene omfatter: reguleringer, kapitalisering, betalingsmåter, provisjoner, kontotyper, etc. Omdømme, som står for pålitelighet og kompetanse, vil også bidra til å vurdere et meglerfirma. RatingFX gir informasjon om over 100 meglere. Listen over selskaper er basert på stemmeresultater fra nettstedbrukerne. Hvert år legger vi til nye selskaper i ratinglisten, slik at brukerne våre kan gi tilbakemelding. Du kan velge den mest pålitelige megleren som ser gjennom vurderinger som er lagt ut av andre handelsfolk og leser informasjon om et bestemt selskap. Du kan filtrere selskapene etter relevante kategorier for å lette søket. Kommentarer fra andre forhandlere, som allerede har brukt tjenester fra flere meglere, vil hjelpe deg med å finne et selskap du kan stole på med pengene dine. Med tanke på evalueringene kan du velge en megler som oppfyller de fleste av dine krav. Forex rating er basert på stemmene som er igjen på nettsiden ratingfx. Legg igjen din tilbakemelding på vår nettside og hjelp til å avgjøre den mest pålitelige valutamarkedet. Forex diagrammer og sitater

No comments:

Post a Comment