Wednesday 15 November 2017

Swing Trading Hjelp Alternativer


Forklaring av Swing Trading Swing trading er en svært populær handelsstil for alle typer investorer. Den kan brukes når du investerer i en rekke finansielle instrumenter i tillegg til opsjoner som aksjer, futures og utenlandsk valuta. Dens egentlig en stil som er et sted mellom langsiktig tilnærming til å bruke en kjøp og hold strategi og veldig kort sikt stil på dagen trading. Det er typisk en stil som brukes av de relativt nye til opsjonshandel, men det er også ofte begunstiget av de med mer erfaring også. Det er en rekke fordeler å svinge handel og spesielt å bruke denne stilen for trading alternativer. Som med enhver type investering, er det mye informasjon du bør lære før du faktisk kommer i gang. På denne siden tilbyr vi detaljert informasjon om nøyaktig hva som er involvert i swing trading, og hvorfor det er en stil du bør vurdere å bruke. Vi har også tilbudt noen råd om å implementere det. Følgende temaer er dekket: Hva innebærer Swing Trading Options Hvorfor bruke Swing Trading Style Råd til Swing Trading Options Alternativer Meglere for Swing Trading Options Seksjon Innhold Hurtiglenker Anbefalte Valgmeglere Broker Les omtale Besøk megler Les omtale Besøk megler Les omtale Besøk megler Les omtale Besøk megler Les omtale Besøk megler Hva betyr Swing Trading involverer Swing trading handler om å lete etter kortsiktige prismomenter og prøve å tjene på den prisen momentum ved å kjøpe og selge på riktig måte. Ettersom verdien av opsjonskontrakter i stor grad er basert på verdien av underliggende verdipapirer, ser du i hovedsak på å identifisere prismomentet i et hvilket som helst finansielt instrument, for eksempel aksjer, og handler deretter de relevante opsjonskontrakter i henhold til hvordan du forventer at den underliggende sikkerheten til bevege seg. Vanligvis vil du komme inn i en stilling og deretter avslutte den kort tid senere. Den perioden kan være hvor som helst mellom et par dager eller noen få uker, avhengig av hvor lenge du forventer at prisimpulsen skal vare. Med denne stilen er du ikke så bekymret for den grunnleggende verdien av de involverte verdipapirene og hvordan de vil utføre på lang sikt som du vil bruke en kjøp og hold investeringsstrategi. Mens en viss grunnleggende analyse av verdipapirene sikkert kan være nyttig, ser du i utgangspunktet på å identifisere situasjoner der en viss sikkerhet sannsynligvis vil bevege seg rimelig betydelig i pris over en relativt kort periode. Dette er basert på mønstre og trender. Når du har identifisert denne situasjonen, kan du da kjøpe eller selge tilsvarende med sikte på å dra nytte av prisbevegelsene. Swing trading kan gjøres ved hjelp av de fleste typer alternativer, og du kan bruke forskjellige bestillinger til å ta lange stillinger eller korte stillinger på spesifikke kontrakter. Du kan til og med bruke en kombinasjon av forskjellige kontrakter og ordrer for å skape sprekker som kan øke antall muligheter for profitt. Spread kan også brukes til å begrense risikoeksponeringen i en bestemt posisjon ved å minimere potensielle tap. Det er faktisk to forskjellige former for swing trading alternativer: mekanisk og diskretionær. Mekanisk swing trading innebærer å følge et stivt sett med regler for å fastslå faste inngangspunkter og utgangspunkter, og du kan til og med bruke programvare for å bestemme hvilke transaksjoner du skal gjøre og når. Diskresjonær swing trading er basert på å bruke din egen vurdering og analyse for å ta beslutninger. Hvorfor bruke en Swing Trading Style Av de to mest anerkjente trading stilene, swing trading og bruke et kjøp for å holde investeringsstrategi, swing trading er langt den mest passende stilen for alternativer. Kjøpet å holde strategien er ikke egentlig egnet i det hele tatt, fordi opsjoner er i utgangspunktet kortsiktige handelsinstrumenter. De fleste kontrakter utløper etter noen måneder eller kortere, og til og med den lengre perioden LEAPS utløper vanligvis etter ett år. Som sådan er alternativene det perfekte verktøyet for swing trading. Swing trading er mye mindre intens enn dag handel og også mye mindre tidkrevende. Med daghandel må du være forberedt på å tilbringe hele dagen med å overvåke markedene mens du venter på riktig tidspunkt for å gå inn og ut av stillinger. Nivåene av konsentrasjon som kreves kan være veldig drenerende, og det krever at en svært spesifikk ferdighet settes til å lykkes med denne stilen. Swing trading, derimot, er et perfekt midtområde for de som ønsker å se en rimelig rask avkastning på pengene sine, men ikke har tid til å tilegne seg å kjøpe og selge hele dagen, hver dag. Det er en flott stil for de som er relative nybegynnere og de som holder fast på heltidsjobber eller har andre forpliktelser i løpet av arbeidsdagen. Det er mulig å markere potensielle svinger, skriv inn den aktuelle posisjonen, og kontroller bare hvordan posisjonen din er farende på slutten av hver dag, eller til og med hvert par dager før du bestemmer deg for å gå ut av denne posisjonen eller ikke. Du kan angi stopptap eller bruke sprekker slik at du aldri er i fare for å miste mer penger enn du er komfortabel med. Du kan faktisk bruke sprekker i en rekke strategier, hvorav noen er spesielt nyttige for swing trading når du ikke overvåker prisendringer i markedet. Grunnleggende om denne stilen er relativt lett å ta tak i, noe som er en annen god grunn til å gi den en gå. Du trenger ikke å ha mye kunnskap for å komme i gang, du trenger bare å vite hvordan alternativene fungerer og være forberedt på å tilbringe en rimelig tid til å lete etter de riktige mulighetene. Det er uunngåelig visse risikoer involvert, men denne stilen lar deg i stor grad ta det risikonivået du er komfortabel med, og det gir deg fortsatt sjansen til å gjøre noen anstendig fortjeneste. Råd for Swing Trading Options Planlegging og undersøkelse er svært viktig for alle som ønsker å bruke denne stilen. Du bør være godt forberedt og ha en god ide om nøyaktig hvilke typer mønstre og trender du leter etter, og hva slags transaksjoner du skal gjøre i en gitt situasjon. Du vil at det skal være en viss fleksibilitet i måten du handler på, men det kan definitivt bidra til å ha et klart sett med mål og en definert plan for hvordan du skal oppnå disse målene. Markedet kan være uforutsigbart, slik at du må kunne justere det. Men en solid plan gir deg minst en plattform for å jobbe fra. Gode ​​analytiske ferdigheter er svært nyttige. Du trenger ikke å ta avgjørelser så fort som om du var dagshandel, så du har tid til å analysere situasjoner og finne ut de beste inn - og utgangspunkter for et bestemt mønster eller trend som du identifiserer. Det er også viktig å være tålmodig. Hvis du ikke finner et godt inngangspunkt for å dra nytte av en prissvingning, må du ha disiplin og tålmodighet til å vente til en mulighet presenterer seg selv. Du trenger ikke å gjøre handler hver dag hvis det ikke er noen egnede som skal gjøres, og nøkkelen til suksess handler egentlig om å velge de riktige mulighetene og gjennomføre transaksjonene til rett tid. Det er en god ide å sette maksimale tap på en hvilken som helst posisjon du skriver inn. Det er lite sannsynlig at du får prognoser og prognoser riktig hver gang du går inn i en stilling, og noen ganger vil prisene bevege seg mot deg. Du bør alltid være forberedt på å kutte tapene dine og komme seg ut av en dårlig posisjon det kan og vil skje, og du må bare sørge for at dine gode handler oppveier dine dårlige handler. På samme måte bør du alltid ha et målresultat for en stilling, og lukke posisjonen din når du har gjort det overskuddet. Å forsøke å presse ekstra fortjeneste ut av en åpen stilling kan like lett føre til tap av fortjenesten. Du kan enkelt angi parametrene dine for å begrense tap og låses i fortjeneste ved å bruke stoppordrer, opsjonsspread eller en kombinasjon av begge. Alternativer Meglere for Swing Trading Options En av de viktigste avgjørelsene du må gjøre før du starter med dette eller hvilken som helst annen stil, er hvilken megler bør du bruke. Bruk en online megler er ikke så viktig for swing trading som det er for dag handel , men du kan bruke en tradisjonell megler hvis du vil. Men det er fortsatt mange fordeler med å bruke en online megler, for eksempel tilbyr de generelt billigere avgifter og provisjoner som vil hjelpe deg med å bestille. For ytterligere råd om dette emnet, vil vi foreslå å lese følgende side: Velge en Online Options Broker. Sving Trading Options Strategies I de siste månedene har I8217ve mottatt flere e-postmeldinger som stiller meg spørsmål om Swing Trading Options Strategies og hvordan du bruker vår handel strategier til opsjonsmarkedet. Opprinnelig bestemte jeg meg for å diskutere alternativer fordi jeg ønsket å fokusere mye på swing trading og dag handel aksjer, futures og valutaer. Jeg skjønte at dette var mer enn nok for at folk flest skulle begynne å lære om markedene, og jeg forteller ALDRI studentene mine om å holde seg unna strategier for svinghandel, til de har et godt håndtak på å tjene penger med faktiske eiendeler før de går videre til handelsderivater. Mine Take On Swing Trading Alternativer Strategier Da jeg begynte å handle tilbake i de tidlige nighties, var min fremgang Aksjer, Commodities, Index Futures, aksjeopsjoner, Forex. Da jeg begynte å handle med opsjoner, visste jeg allerede nok om markedene og enda viktigere om risiko for å gjøre rimelig gode handelsbeslutninger. Men ser jeg tilbake, hvis jeg begynte å handle i stedet for andre markeder, tviler jeg på at jeg ville ha utviklet den nødvendige grunnlaget og disiplinen for å lykkes med alternativer. Alternativer Volatilitet er nøkkelen til suksess En av de største grunnene til at nybegynnere går i trøbbel når de først begynner å svinge trading alternativer strategier er fordi de mangler den grunnleggende forståelsen av underforstått volatilitet og hvordan underforstått volatilitet kan påvirke og forvride prisen på alternativer. Visste du at alternativene kan øke og redusere i verdi basert på enkel oppfatning og ikke noe mer visste du at på et tidspunkt som under aksjemarkedet krasj av 87, både samtalene og putene økte i verdi flere ganger over, bare fordi av frykten for at investorer brakte inn på markedet Ja, med opsjoner er den viktigste faktoren ikke markedsretning, men fremtidig oppfatning av pris eller underforstått volatilitet som viser markedets oppfatning av aksjene som potensialet beveger seg, eller markedets forventning om fremtiden. Jeg kan tilbringe de neste 2 timene som forklarer deg den tekniske definisjonen av underforstått volatilitet og opsjonsprising. Jeg pleide å være besatt av Black-Scholes-modellen og sannsynlighetsberegningene, og I8217m kommer til å dele en liten historie med deg. Dette hadde stor innvirkning på mine strategier for handel med swing trading og hvordan jeg konstruerte strategiene mine etter at denne uheldige hendelsen skjedde. Min personlige valg Trading Story Jeg husker første gang jeg leser Alternativer som en strategisk investering (Bibelen på opsjonshandel) boken var over 800 sider, og jeg husker å lese hver side og tenkte at jo mer jeg lærer om underforstått volatilitet og alle de forskjellige strategier, jo mer lønnsomme jeg skulle bli. Jeg husker at du forstår at hvis du selger alternativer som har høy volatilitet, så vil du i det lange løp tjene penger, fordi statistiske alternativer vil gå til virkelig verdi, så over tid vil du tjene penger ved å selge dyre alternativer og kjøpe dem tilbake når volatiliteten er lav. Dette var fornuftig fordi jeg naturlig tenkte i form av sannsynlighet, og dette var ikke noe annet enn å få noe dyrt og bli kvitt det da det var billig. Uansett, jeg ble veldig spent og rushed ut for å få neste morgen Investors Business Daily på nyhetsstativet (det var ingen Internett og neste dag8217s papir kom klokka 8.00 natten før). Jeg husker avisen hadde et alternativtabell som gjorde det veldig enkelt å få alle opsjonsprisene som ble handlet den dagen. Dette ville gi meg minst en ide om hva jeg skal se etter og hva hva billig eller dyr volatilitet klok. Jeg endte opp med å plukke omtrent 5 aksjer, og de var alle tech-aksjer og volatiliteten på dem var ekstremt høy, jeg mener at disse sugene var priset to til tre ganger hvilke andre alternativer ble priset til med tilsvarende risiko og pris. Jeg trodde jeg var virkelig heldig her og neste morgen endte jeg med å selge omtrent 5000 premieverdier som hadde ca 3 uker å gå før utløpet. Jeg trodde jeg oppdaget alternativet Trading Holy Grail Jeg trodde jeg gjorde det veldig bra og couldn8217t tror min lykke, jeg trodde jeg fant gullet på slutten av regnbuen, men selvfølgelig, og hvem som helst som selger tilleggspremie, forteller deg at tiden begynner å Flytt veldig sakte når du selger alternativer. Hvis tiden i livet ditt går for fort, foreslår jeg at du selger noen få premier, og alle plutselige uker vil gå like måneder. Å komme tilbake til historien min, i løpet av de neste 4 til 5 dagene, økte hver eneste av alternativene jeg solgte dramatisk i pris. En aksje ble kjøpt ut, den andre aksjen hadde utrolig inntjening og de andre tok bare av. Dette er da jeg fant ut noe veldig viktig, og jeg vil at du skal forstå det uten å miste skjorten din. Når alternativene er altfor dyre, er det vanligvis en veldig sterk underliggende årsak til dette, akkurat som når du går på racerbanen, og de beste hestene betaler ut 2 til 1 mens hestene som er mindre sannsynlig å vinne har odds på 10 til 20 til 1, there8217s en grunn til dette og typisk it8217s rett på pengene. Min grunn til å fortelle deg denne historien er fordi jeg ikke vil at du skal bli for opptatt i grekene fordi de aldri hjalp meg med å lage en ørehandel. Alle de programmene som forteller deg hvilket alternativ som er dyrt eller hvilket alternativ som er billig er bra, men problemet er at de ikke forteller deg hvorfor alternativet er billig eller hvorfor it8217s er dyrt, og hvis alternativet har en puls eller en hvilken som helst type volum til den , vil det typisk bli priset høyt eller lavt på grunn av en underliggende årsak, og dette er noe de greske vil aldri fortelle deg, og dette har mye mer innflytelse på opsjonsprisen enn noen matematisk eller statistisk beregning noensinne vil. Swing Trading Options Strategi som fungerer Nå som du forstår litt om hvordan alternativene er virkelig priset, vil jeg dele en god swing trading options strategi med deg som du kan søke umiddelbart til de fleste finansielle markedene. Denne strategien tar underforstått volatilitet i betraktning, så du vil kjøpe både samtaler og setter når de er billige eller når det er underforstått volatilitet er på din side. Som de fleste av dere vet, er I8217m ikke en motetrender, det betyr at jeg alltid følger trenden og prøver å ikke velge markedet topper eller bunner, men når du handler, betyr handel i retning av trenden kjøpsmuligheter til dyre priser og kompensere dem når de er dyrere, er en måte å bekjempe implisitt volatilitet på å bruke en mottrendemetode. Jeg bruker vanligvis ikke trend trend metoder med eiendeler, men i dette tilfellet er vi ikke handelsaktier, vi handler derivater av disse eiendelene, så vi må handle litt annerledes. En av mine favorittmetoder til tiden mine kjøp er å bruke markedsuttrykksmønstre, it8217s et lignende mønster til et Tail Gap-mønster som du kan laste ned gratis på vår nettside. (klikk her for å laste ned hale gap). Det vi ønsker å se er en utmattelse eller hvis det ikke er noe gap, minst en bar med mye spekter som åpnes i en retning og lukkes i en annen retning. Du vil vanligvis finne omtrent to ganger eller tre ganger per år på de fleste store cap-aksjer som ikke trender sterkt. Kjøp putt når Premium er lavt I dette eksempelet Valero Energy går en stor lokk lager gjennom en reversering når de fleste handelsfolk forventer ytterligere bevegelse. Dette er når volatiliteten til oppsiden er veldig høy. Hvis du skulle kjøpe et anropsalternativ på dette prisnivået, tviler jeg på at du ville tjene penger, selv om aksjen ville ha omtrent 4 til 5 poeng. Aksjene vil virkelig måtte bevege seg sterkt for anropsalternativer for å fortsette å vinne, med mindre momentet vil bremse og volatiliteten vil redusere. En smart handelsmann ville kjøpe PUT-opsjoner når aksjen begynner å bryte ned. Put-alternativene ville ha så lite volatilitet at selv om markedet gikk mot deg for en dag eller to, ville alternativet wouldn8217t volatilitet være så lavt at opsjonsprisen mest sannsynlig ikke ville redusere for mye. Kjøpe samtaler når Premium er billig I dette eksemplet har vi et nesten perfekt eksempel på et utmattelsesmønster til ulemper. Når denne dagen skjedde, var alternativene putte grovt overpriced, så mye at hvis du skulle kjøpe en satt han dagen før den store dråpen, ville du knapt se en økning i prisen. Men hvis du kjøpte et CALL-alternativ rundt den tiden markedet bunket ut, og selv om du var ute av noen få poeng, ville volatiliteten være så lav på muligheten at det knapt ville gå imot deg. Hold Swing Trading Alternativer Strategier Simple Jeg håper denne korte artikkelen om swing trading alternativer strategier ga deg noen ideer om dine egne opsjoner trading og hvordan å sette sammen arbeider swing trading alternativer strategier. Husk alltid at underforstått volatilitet ikke er noe du kan ignorere, og det kan ta livet av it8217s egen og forvride den sanne verdien av opsjonskontrakten. Ja, markedet kan gå opp og alternativet ditt kan falle i verdi fordi market8217s oppfatning av fremtiden ikke er så optimistisk som det var to dager tidligere. Ønsker deg det beste, Roger Scott Senior Trainer Market Geeks. Slik bruker du alternativer for Swing Trading Trading For Dummies, 3. utgaven Aksjene kan brukes som erstatninger for de underliggende aksjene når swing trading. Et aksjeopsjon er en kontrakt med begrenset varighet som gir opsjonskjøperen rett til enten å kjøpe eller selge aksjer til en fast pris. Alternativet selgeren, kalt opsjonsforfatteren eller opsjonsgiveren, gir rett til kjøperen til å enten kjøpe eller selge en bestemt aksje til en fast pris. Hvert alternativ representerer 100 aksjer på lager. Et anrop er et alternativ til å kjøpe 100 aksjer av en spesifisert aksje. Oppkjøpskjøperen kjøper en begrenset varighet rett til å kjøpe 100 aksjer i en aksje fra opsjonsgiveren til en fast pris, kalt strekkprisen. Et put er et alternativ til å selge 100 aksjer i en spesifisert aksje. Putkjøperen anskaffer en begrenset varighet rett til å selge 100 aksjer i en aksje til opsjonsgiveren til den angitte strykekursen. Du kan for eksempel erstatte et anropsalternativ for en lang aksjeposisjon eller et putsett for en kort lagerposisjon. Du realiserer en fortjeneste ved å selge opsjonene direkte, eller du kan utøve et opsjon og ta i besittelse av aksjene i aksjen. Swinghandlere er imidlertid mer sannsynlig å selge alternativet enn å utøve det. Selv om bruk av alternativer som lagerstatninger har flere fordeler, har det også egen risiko. Den primære fordelen: Et alternativ koster langt mindre enn den underliggende aksjen, noe som gjør at du kan begrense risikoen til prisen på alternativet. Hvert alternativ er en erstatning for 100 aksjer i aksjer eller 100 aksjer i en børsnotert fond. Et anropsalternativ gir for eksempel muligheten til å kjøpe 100 aksjer av en aksje til en fast pris for en viss tidsperiode. Som et eksempel, anta at QQQQ børsnotert fond handler på 27,10 per aksje. På tidspunktet for eksemplet kan du kjøpe ett innkjøpsalternativ med 27 strykekurs for 2,26 per aksje, eller totalt 226, før transaksjonskostnader. Det ene alternativet gjør det mulig å kjøpe 100 aksjer QQQQ for 27 før opsjonen utløper. Si at alternativet i dette eksemplet har omtrent seks uker før utløpet. Alternativposisjonen din er derfor lønnsom så lenge QQQQ børsnotert fond handler over 29,26 (eksklusive transaksjonskostnader) før utløpsdatoen. Din risiko er prisen på opsjonen. Med andre ord kan du miste mer enn 2,26 per aksje, eller 226, på denne handelen. Dessverre er prissetting ikke så enkelt som aksjekurs. Prismodellen ovenfor er bare et øyeblikksbilde som varierer med endringer i prisen på QQQQ-børsen. Følgende faktorer påvirker opsjonsprisene: Alternativene utløper og deres priser forfall når utløpsdatoen trekker nærmere. Dette prisfallet er forårsaket av option8217s falltid verdi. Prisene på dagens månedsalternativer forfaller til raskere priser enn lengre daterte opsjoner. I prosentvise forhold flytter alternativene ofte i raskere takt enn alternativer for penger. (En opsjon sies å være i pengene hvis den har egenverdi. For et anropsalternativ betyr det at prisen for underliggende aksjen er større enn den angitte aksjekursen. For et sett betyr det at prisen for den underliggende aksjen er mindre enn streikprisen.) Merk: Handelsalternativer som er langt ute av pengene, er sjelden en god strategi. Volatilitet er en komponent av opsjonsprising. Alternativprisene stiger og faller da volatiliteten i aksjen stiger og faller. Unntatt i noen uvanlige omstendigheter, flytter en option8217s pris ikke i låst trinn med den underliggende stock8217s-prisen. Hvis en aksje flytter 1, flytter alternativet generelt et beløp mindre enn 1. Jo mer et alternativ er i pengene, desto nærmere vil endringen i en option8217s pris være for endringen i underliggende stock8217s-prisen. En annen faktor å vurdere når man velger alternativer for aksjer er at options8217s spredt, eller forskjellen mellom kjøpesummen og forespørselsprisen, er ekstremt bred når den vurderes som en prosentandel av opsjonsprisen. Før du bestemmer deg for å erstatte alternativer for aksjebehandlingen din, må du kontrollere at du forstår alternativprismodellen. Og pass på at du ikke overtrer med alternativer. Hvis du normalt kjøper 100 aksjer i en aksje, må du bare kjøpe en opsjonskontrakt. Selv om prisen på ti opsjonskontrakter kan være attraktiv i forhold til aksjekursen, representerer ti opsjonskontrakter likevel 1000 aksjer i aksjene. Når du kjøper opsjoner for ti ganger antall aksjer som du vanligvis handler, øker du risikoen for risiko med en faktor på ti. Når du handler, kan du tjene penger på så mange måter som du kan miste det. Å være rett på lager8217s retning, men fortsatt miste penger på et alternativ, er handel mulig på grunn av prisproblemer. At8217s hvorfor få en forståelse av alternativ-prismodellen er så viktig før du prøver å erstatte et alternativ for en aksje. Oppkjøp Tips til handel Disse artiklene med noen virkelig gode opsjonshandelstips tilbys her gratis av noen tyngre eksperter i opsjonsvirksomhet. Noen er artikler, noen er videoer. Jeg har plukket dem som jeg tror du vil finne mest nyttige. Noen av dem refererer til strategier som jeg ikke har brukt veldig mye, og så de jeg legger inn her, kan hjelpe deg med å utvide din kunnskap om opsjonshandel. En aksje kan ha gode grunnleggende, og settes i en god trend med aksjevekst - når plutselig en uforklarlig reversering finner sted, spiser du i din tålmodig opptjente fortjeneste. Dette skyldes ofte institusjonell salg eller fortjeneste, og utløses oftest av en bot eller handelsrobot. Her er en artikkel som viser hva som skjer og hva man skal gjøre med det. Klikk her for alle detaljer. Som inntjeningsmetode er det veldig normalt å ha en økning i underforstått volatilitet for opsjoner. Dette gir en liten økning i risiko, men det fører også til bedre opsjonspriser, noe som betyr mer fortjeneste - hvis du handler godt Denne volatiliteten avtar vanligvis igjen etter inntjening. Bruke en strategi som en kort kjeve over en inntjeningsdato kan dra nytte av dette mønsteret og gi en respektabel fortjeneste. Her er en artikkel som beskriver en nylig handel på EBAY ved hjelp av denne metoden. Klikk her for alle detaljer. 17. oktober 2012 Denne artikkelen om kalenderen sprer seg tidsspesifikk for en bestemt hendelse, men du kan bruke prinsippene her til å handle i hvilken som helst opptjeningssesong. Jeg vil normalt ikke handle når det foreligger en forestående resultatrapport, spesielt ved hjelp av en retningsbestemt handel som kredittspread. Men her er en strategi som er lønnsom over et bredt spekter av priser, og påvirkes ikke av den retningen en aksje kan ta etter at inntjeningen er annonsert. Du kan lese de fulle detaljene, med mange grafiske illustrasjoner, ved å klikke her. 16. mai 2012 Det er enkelt å identifisere en trend i markedet, spesielt innen flyktig (og lønnsom) E-minis. Å bruke denne informasjonen til å handle og bygge velstand, er mindre lett. Spesielt å vite når trenden er i ferd med å reversere og når du skal avslutte handelen din, er kritisk for din handelssuksess. Du kan se en gratis video om dette ved å klikke her. 4 januar 2012 av Todd Mitchell Utvikling av en handelsplan, å ha disiplinen til å kontrollere dine følelser og holde fast i planen, er alle en del av en handelsmennes suksess. Denne korte videoen snakker deg gjennom de grunnleggende grunnleggende elementene som alle handelsmenn bør gjøre for å lykkes. For å se videoen, klikk her. 16. april 201 2 av Doc Seversen Markedet ser ut til å være i en korreksjon, som lenge har vært forventet etter en betydelig oppadgående løp. Dette kan være oppsettet for videre fremgang, eller det kan være tegn på et markedssvingning. Kunne AAPL bli påvirket av samme mønster For å se Doc Seversens 5 minutters markedsvurdering, klikk her. Å komme inn i et alternativ handel er enkelt. Å komme ut til rett tid, på riktig måte, er ikke alltid så lett. Denne korte artikkelen gir deg de prinsippene du trenger å vite. Les det her. Et sammendrag av de ulike opsjonsstrategiene, og hvordan du kan bruke dem til å beskytte deg mot markedsavbrudd, for å tjene penger på et dødt andemarked, eller å dra nytte av en oppadgående trend. Les hele artikkelen her. Gå tilbake fra Option Trading Tips til startsiden

No comments:

Post a Comment